Ferguson TE20 je jeden z najznámejších traktorov vyrábaných na britských ostrovoch. Známy výrobca traktorov vyrobil viac ako pol milióna kúskov, pričom väčšina putovala do kontinentálnej Európy a do vzdialenejších miest britského impéria. Traktor vyrábaný od roku 1946 až do roku 1956 nadviazal na vlastné patenty a vývoj začínajúci už v roku 1916. Počas vojny sa Fergusson venoval vývoju nástrojov a využiteľnosti jeho traktora na prototype. V roku 1939 sa začala výroba predchádzajúceho modelu vo fabrikách amerického Fordu v Detroite v počte približne 300 000 kusov. Ibaže Ford nakoniec zrušil dohodu, ktorá počítala s pokračovaním výroby v Európe, vo Fordovej fabrike v britskom Essexe.
Aj preto sa Harry Fergusson dohodol so spoločnosťou Standard Motor Company Limited a legendárne traktory nakoniec vznikali u nich. Ich výrobné haly donedávna využívala armáda na výrobu leteckých motorov, no teraz boli prázdne. Spoločne vyvinuli nový motor, štvorvalec s výkonom 23,9 koní, ktorý neskôr používali aj pri výrobe automobilu Standard Vanguard. Keď v roku 1951 vyvinuli aj dieslovú verziu pre traktor TE-F20, aj ten sa neskôr objavil v osobných automobiloch Vanguard II. série. Keď v roku 1953 Ferguson zlúčil svoje firmy pod názov Massey-Harris, všetky traktory odvtedy niesli štítok Massey-Harris-Fergusson s výrazným M a F.
S využitím všetkých patentov a aktuálnych vylepšení sa aj vďaka tomuto modelu stal Harry Fergusson uznávaným priekopníkom vo vývoji a vylepšovaní poľnohospodárskej techniky. Traktor v Austrálii a na Novom Zélande nazývali ako Ferguson 28. Zaujímavosťou je, že tento traktor mal viacero variácií, ktoré sa najčastejšie odlišovali motorom, alebo výbavou. Rozdielnosť bola napríklad vo svetlách, ich umiestnení, ba dokonca sa pre bahnité terény využívala aj pásová verzia s menšou treťou nápravou umiestnenou v strede podvozku, slúžiacou skôr na kotvenie pásov. Náhradou za tento model bol od roku 1955 v USA model Massey Ferguson 35, ktorý v Británii začali vyrábať o rok neskôr. Traktor v šedom farebnom prevedení.